Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
EN
Katedra Pedagogiki Pracy i Andragogiki
Katedra
Historia Katedry
Władze
Zespół
prof. dr hab. Ryszard Gerlach
dr hab. Renata Tomaszewska, prof. uczelni
dr Ewa Krause
dr Katarzyna Ludwikowska
dr Łukasz Brzeziński
Aktualności
Inne formy aktywności naukowej i dydaktycznej
Nauka
Problematyka badawcza
Konferencje
Szkoła - Zawód - Praca
UNEVOC Centre
Projekty
Projekty
Rozwój czasopisma Szkoła-Zawód-Praca
Wykwalifikowani, aktywni, komunikatywni - absolwenci UKW
Efektywnie dla młodzieży - nowe standardy na rynku pracy w województwie kujawsko-pomorskim
Wsparcie dla czasopism naukowych
MOB4APP Strengthening VET professionals for promoting cross-border mobility in apprenticeships
The Bridging Innovation and Learning (BILT project)
Publikacje
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2010
2008
Katedra Pedagogiki Pracy i Andragogiki
Katedra Pedagogiki Pracy i Andragogiki
Aktualności
Aktualności
EDULERANR23, 15th International Conference Education and New Learning Technologies (Palma De Mallorca w Hiszpanii)
Ostatni zjazd w ramach trzeciej edycji studiów podyplomowych Coaching
Transhumanizm i „Cyborgizacja” człowieka – między utopią a dystopią
Wizyta studyjna w TE CONNECTIVITY
Cykl spotkań Studentek i Studentów Katedry z praktykami-mistrzami w zawodzie
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Kujawsko-Pomorskiej Sieci Doradców Zawodowych
Fantastyczne spotkanie ze Słuchaczami Akademii Sztuk Wszelakich!
Zwiększanie odporności na zagrożenia cyfrowe i psychologiczne w czasach kryzysu poprzez tworzenie sieci rówieśniczych w środowisku online
Katedra Pedagogiki Pracy i Andragogiki gościła w murach UKW dwie delegacje
Dr Katarzyna Ludwikowska wygłosiła referat pt. "Konstruktywistyczne nastawienie na rozwój jako model pracy doradcy zawodowego w edukacji przedszkolnej i szkolnej"
Spotkanie z Wiolettą Ziębą z firmy FALCO. Grupa Doradczo-Szkoleniowa.
Spotkanie z doradcą zawodowym z Powiatowego Urzędu Pracy w Bydgoszczy
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
…
15
Następna
Serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis i wykorzystanie.
Akceptuję